Egészségügyi marketing tudástár
Magyarország legnagyobb, ingyenesen elérhető egészségügyi marketing tudásanyaga.
10.623 szó
8.000+ órányi tapasztalat után
Hogyan profitálhatunk egy válsághelyzetből?
Minden helyzet csak nézőpont kérdése. Válságos időszakok mindig is voltak és lesznek. Gondolja újra üzleti stratégiáját és helyezze praxisát a következő szintre!
Így befolyásolják praxisát az értékelések
Tudja honnan érkeznek az új páciensei a rendelőjébe? Hogyan és mi alapján döntenek, amikor az Ön szolgáltatását keresik? Most A-tól Z-ig kivesézzük a témát!
Ezért nem jönnek vissza új páciensei
Eltűnnek a páciensei? Ha igen, akkor már biztosan tudja, hogy valami nincs rendben. Vajon hol romlott el a “gépezet”? A cikkemben 5 kérdéskört járok végig, hogy megtaláljuk a választ.
Hogyan őrizze meg praxisa jó hírnevét?
Nem csak kiváló szolgáltatást kell nyújtani, de kiegyensúlyozott orvos-páciens kapcsolatra is szükség van. De sokszor ez még mindig nem elég, hogy elérje az ideális páciens számot. Mi hiányozhat még?
Páciens élettartam érték az egészségügyben
Megtudja mondani, hogy egy átlagos páciensét az első bejelentkezéstől a teljes inaktívitásáig hányszor kezel és ez idő alatt mekkora bevételt hagy rendelőjébe? Ha nem, akkor ez a cikk Önnek szól!
Az egészségügyi marketing 3-as formulája
A pazarló marketing elkerülésének egyetlen lehetősége az, hogy a bejövő, VALÓS és MÉRHETŐ eredményeket az első lépéstől az utolsóig meg kell ismerni. A 3-as formula segíteni fog!
3 kulcslépés hogy orvosból vállalkozóvá váljon
A sztárpraxisként számon tartott egészségügyi vállalkozások is egyszer, valamikor a nulláról kezdték és ugyan azokon a nehézségeken és kihívásokon mentek keresztül.
Több páciens, több kiadás nélkül? Mutatjuk!
Vannak orvosok és befektetők, akik képesek megduplázni praxisukat többlet kiadás nélkül. Most 11 pontban megmutatjuk, hogy praxiása bevételeit hogyan tudja növelni.
Legyen innovatív: Tervezzen!
Azok az orvosok, akik önállóan vezetnek vállalkozást, sokszor nehezen küzdenek meg a siker iránti felelősség terhével, ahelyett, hogy mindezt megosztanák egy csapattal.
Mi a célunk a marketing tudástárunkkal?
Az egészségügyi marketing tudástár egyetlen célja, hogy segítse felzárkoztatni a magyar magánpraxis marketinget. Írásainkkal nem csak a releváns páciensszerzés elemeiről, de a praxisban felmerülő üzleti korlátokról és lehetőségekről is beszélünk.
Legjobb tudomásunk szerint ma egyetlen egy blog nincs Magyarországon, amely ennyire nyíltan és szakmailag hiteles információkkal alátámasztva beszélne az egészségügyi versenyszféra megoldásra váró kérdéseiről.
Sok esetben nem nagyobb pácienskörre, hanem alaposabb üzleti szervezésre és menedzsmentre van szükség.
Tapasztalatink szerint a versenyben az győz, aki az emberközpontú orvosi gondolkodást sikeresen integrálja az üzleti és vezetői gondolkodásmóddal.
Tudástárunk ebben szeretne segítséget nyújtani.
Világszinten a magánpraxis marketingben ma már jól ismert és működő megoldások születtek, amiket szinte egytől egyig a magyar piacon is lehet alkalmazni.
Tetszenek az anyagok?
Iratkozzon fel az ország legedukatívabb egészségügyi marketing hírlevelére!
0% spam, 100% érték.