Innovatív magánpraxisok gyorsítósávja.

Egészségügyi marketing tudástár

Magyarország legnagyobb, ingyenesen elérhető egészségügyi marketing tudásanyaga.

N
76.521 karakter
10.623 szó
N

8.000+ órányi tapasztalat után

N
300+ millió online költés után
Legyen innovatív: Tervezzen!

Legyen innovatív: Tervezzen!

Azok az orvosok, akik önállóan vezetnek vállalkozást, sokszor nehezen küzdenek meg a siker iránti felelősség terhével, ahelyett, hogy mindezt megosztanák egy csapattal.

Mi a célunk a marketing tudástárunkkal?

Az egészségügyi marketing tudástár egyetlen célja, hogy segítse felzárkoztatni a magyar magánpraxis marketinget. Írásainkkal nem csak a releváns páciensszerzés elemeiről, de a praxisban felmerülő üzleti korlátokról és lehetőségekről is beszélünk.

Legjobb tudomásunk szerint ma egyetlen egy blog nincs Magyarországon, amely ennyire nyíltan és szakmailag hiteles információkkal alátámasztva beszélne az egészségügyi versenyszféra megoldásra váró kérdéseiről.

Sok esetben nem nagyobb pácienskörre, hanem alaposabb üzleti szervezésre és menedzsmentre van szükség.

Tapasztalatink szerint a versenyben az győz, aki az emberközpontú orvosi gondolkodást sikeresen integrálja az üzleti és vezetői gondolkodásmóddal. 

Tudástárunk ebben szeretne segítséget nyújtani.

Világszinten a magánpraxis marketingben ma már jól ismert és működő megoldások születtek, amiket szinte egytől egyig a magyar piacon is lehet alkalmazni.

Tetszenek az anyagok?

Iratkozzon fel az ország legedukatívabb egészségügyi marketing hírlevelére!

0% spam, 100% érték.

~

Adatait 100% biztonsággal kezeljük és soha nem adjuk ki másnak!