Mégsem állíthatjuk, hogy komoly probléma, ha már kapott negatív értékelést valamelyik online felületen, mert ez még a hasznára is válhat.
A túl sok dícsérő hangvételű vélemény ellenkezőleg hathat a lehetséges ügyfelek számára.
Nincs ebben semmi tréfa.
Egy tanulmányból kiderül, hogy egy 4 csillagos értékelés valójában több eredményt hozhat, mint egy öt csillagos.
A negatív vélemények egyik sugallata, hogy a kezelőorvos is ember, néha lehetnek rossz napjai is. Ugyanakkor kiváló lehetőség arra is, hogy az orvos személyesen vegye fel a kapcsolatot a páciensével.
Egy rossz visszajelzés helyesen megválaszolva csak megerősíti a beteget abban, hogy kezelője vagy a rendelő elkötelezettséget mutat az irányban, hogy mindenki megkapja az általa igényelt figyelmet.
A jó online review-k egy olyan bizalmat építő első kocka, ami az orvosválasztásnál sokat jelent.
Ezt az első bizalmat a konzultáció alatt tovább kell építeni és meg is kell tartani.
Ha már kiérdemelte páciense bizalmát, létfontosságú, hogy ápolja és fenntartsa, mivel a hosszútávú sikere és páciensei élettartam értékében rejlik.
Ha elhanyagolja, és nem fektet bele túl nagy erőfeszítést, ismét lehetőséget ad arra, hogy a páciens konkurenciához forduljon.
Viszont ha azt tapasztalja, hogy orvosa odafigyel az igényeire és meghallgatja a véleményét, sokkal valószínűbb, hogy megosztja kezelőjével az egészségügyi problémáit, és visszajáró páciens lesz belőle.