500+ millió forint hirdetési tapasztalattal…
Spóroljon pénzt hirdetésein, ahogy eddig még soha!
Az egészségügyi rendelések 88%-a telefonon történik. (Forrás: invoca.com)
Ha valaki egy Google keresés után felhívja a rendelőjét, akkor azt Google hirdetési rendszer nem látja.
Miért? A Google csak az oldalmegtekintéseket, űrlapkitöltéseket tudja mérni célteljesülésként.
Ha elköltünk 100.000 forintot Google hirdetésekre, akkor akik felhívták a rendelőjét telefonon, nem fogjok tudni, hogy melyik kulcsszóból, keresési kifejezésből érkeztek.
Ha nem tudjuk, akkor nem tudunk optimalizálni.
Ha nem tudunk optimalizálni, akkor könnyen lehet, hogy a pénze nagy százalékát csak égetjük.
Erre nyújt megoldást a hívásmérő rendszerünk!
Kihagyhatatlan lépés, mivel csak így látjuk a kampányok VALÓS eredményességét, ezáltal a költségkeretet is megfelelően tudjuk elosztani, nincs felesleges kampány.
Önnek azért fontos, mert költséghatékony, azokra a kampányokra költünk, amik eredményesek, tehát úgy allokáljuk a keretet, hogy Önnek felesleges pénzráfordítás nélkül a bevételei nőhessenek!
Ráadásul az ügyfélszolgálatot is fejlesztheti, mivel a hívásokat lehet rögzíteni.
Visszahallgatva a telefonbeszélgetéseket, növelheti az ügyfélszolgálat eredményességét.
Ezt látja a felhasználó, ha nem hirdetésből érkezik, hanem pl. beírja a weboldal címét.
Amint a felhasználó lekattint egy Google Ads hirdetést, a rendszer kicseréli a rendelő eredeti számát, egy a hívásmérő rendszer által megadott telefonszámra. Amikor ezt a felhasználó felhívja, akkor a rendszer visszairányítja a hívást a rendelő eredeti számára.
Ezt a technikai interakciót méri a rendszer és így fogjuk tudni, hogy melyik Google-be beírt kulcsszóból érkezett a hívás.
Nem hiszünk a több órás “pofavizitekben”.
Akár egy 20 perces meetinget követően a kósza ötletből kulcsrakész projektet szállítunk.
Nem játszunk az idejével, tudjuk mi a dolgunk.
Siteri Gergő és Ásztai Lili
Alapítók
A páciensszerzés tudomány, amit csak gyakorlással lehet elsajátítani.
0-24 ezzel foglalkozunk.
Az egészségügyi marketing csak akkor működik, ha minden eleme szorossan összedolgozik.
Közösen megkeressük a fejlődési lehetőségeket, kidolgozzuk a marketing stratégiáját, hogy az elkövetkezendő évben megnöveljük bevételeit!
Jól hangzik ugye?