Egy egészségügyi magánpraxis mégis, hogyan különbözhet a másiktól?
Erre nagyon sok opció van.
A lokációtól a szolgáltatásokon át, a rendelők egyedi atmoszférájáig sok összetevője lehet az online reputáció (hírnév) menedzsmentnek.
Az egyetlen dolog, ami közös mind az, hogy minden praxisnak olyan egészségügyi marketing technikákat kell kidolgoznia, amelyek csökkentik a páciens szakadékot (Patient Gap).
Mi a Patient Gap
A Patient Gap az a különbség, ami a meglévő pacientúrája és a vágyott páciens szám között van.
Ha Önnek most 30 új páciense van havonta, de 50-et szeretne, akkor a Patient Gap-je 20 páciens.
Ilyen sok lehetőség mellett hogyan választaná ki saját marketing stratégiájának irányát annak érdekében, hogy a lehető legjobb pácinseket tudhassa magáénak?
Nem elég a legjobb orvosnak lenni
Szinte biztos vagyok benne, hogy Ön és munkatársai folyamatosan azon dolgoznak, hogy a lehető legmagas színvonalon segítsenek új pácienseik számára.
Az összes munkatársa azon munkálkodik, hogy ne csak kiváló szolgáltatást kapjon a páciens, de jó kapcsolat is alakuljon ki a rendelővel.
De sokszor ez még mindig nem elég, hogy elérje az ideális páciens számot.
Mi hiányozhat még?