500+ millió forint hirdetési tapasztalattal…
Egészségügyi marketing csomagáraink
Segítünk feltölteni páciens-naptárát!
- Önnek nincs teendője
- Gyors eredmények
- Megbízható, tapasztalt csapat
- Magas megtérülés
- Minden egy kézben
- Szövegírás, grafikák A-Z
- Örökzölden működő
- Indulás akár 2 munkanapon belül
- Önnek nincs teendője
- Gyors eredmények
- Megbízható, tapasztalt csapat
- Magas megtérülés
- Minden egy kézben
- Szövegírás, grafikák A-Z
- Örökzölden működő
- Indulás akár 2 munkanapon belül
Építsük fel a bizalmat!
+ egyszeri beállítási díj
+ a hirdetési költség / hó
Egyszeri marketing beállítások
- Stratégia tervezés és tanácsadás
- Páciens-értékelés gyűjtés támogatása
- Webanalitikai mérések
- Google Cégem fiók (ha új praxis)
Folyamatos marketing tevékenység
- Google hirdetések
- Praxis-marketing riport
Teljes gőzzel induljunk!
+ egyszeri beállítási díj
+ a hirdetési költség / hó
Egyszeri marketing beállítások
- Stratégia tervezés és tanácsadás
- Páciens-értékelés gyűjtés támogatása
- Webanalitikai mérések
- Google Cégem fiók (ha új praxis)
Folyamatos marketing tevékenység
- Google hirdetések
- Facebook hirdetések
- Közösségi média (1 poszt / hét)
- Keresőoptimalizálás (elsődlegesen On-page SEO) + Tartalomkészítés (1-2 tartalom / hó)
- Praxis-marketing riport
Egészségügyi marketing tétel-magyarázat
Egyszerűen, hogy bárki megértse.
Meglévő hirdetési fiókját auditáljuk, ha nincs, akkor felmérjük a potenciális páciensei keresési szokásait, valamint az aktuális versenyt. Ezzel egyidőben összeállítjuk marketing stratégiáját, valamint a kivitelezési tervét.
A páciensei 74.6 százaléka megtekinti praxisa értékeléseit mielőtt dönt (forrás), ezért a reputáció-menedzsment kulcsfontosságú az egészségügyben. Segítünk automatizált és előszűrt módon pozitív értékeléseket gyűjteni, hogy mégtöbb új pácienst győzzünk meg a helyes döntésről!
Amit nem mérünk, az nem létezik. A legtöbb praxis legfontosabb üzleti interakciója a telefonhívás. És csak arra tudunk optimalizálni, amit mérünk. Egyedi szolgáltatásunkkal képesek vagyunk mérni, hogy a telehívások mely hirdetés lekattintása után érkeztek. Így olcsóbban és hatékonyabban hirdethetünk, mint versenytársai. >>Többet akarok tudni!
Potenciális páciensei keresési szokásait átfogóan felmérjük és ez alapján állítjuk be Google keresési kampányait. Meg kell értenünk, hogyan keresik az Önszolgáltatásait az átlagos Internet felhasználók, azaz milyen kulcsszavakat írni be a Google keresőben. E-nélkül nincs sikeres online jelenlét. >>Többet akarok tudni!
Közösségi média jelenlét ma már elkerülhetetlen, viszont egyáltalán nem mindegy, hogy egészségügyi témában, hogyan hirdetünk, mert százezreket lehet elégetni a Facebookon eredmény nélkül. Mi pontosan tudjuk, milyen a hatékony és egyben etikus Facebook hirdetés. >>Többet akarok tudni!
Facebook és Instagram posztok látványosak, építik a praxis egóját, de sok esetben semmilyen eredményt nem hoznak. Mi pontosan tudjuk, hogy praxisának milyen közösségi kommunikációra van szüksége, hogy maximalizáljuk az eredményeit.
Szakmai vicc: Van egy hullád és elakarod rejteni? Tedd a hullát a Google kereső találati lista 2. oldalára… Aki ma nem látható a keresőben az nem létezik. További cél, hogy a Google ingyenes találatai közül további forgalmat tereljünk a weboldalunkra, amiből új pácienseket szerezhetünk. >>Többet akarok tudni!
Pácienseink csak azokat a tartalmakat találják meg az interneten, amikre van keresési találat. Építsünk szaktekintélyt, edukáljuk pácienseinket, szerezzünk ingyenesen felhasználókat a Google-ből és ezáltal több pácienst!
Egy riport akkor jó, ha azonnal megértik annak tartalmát. Vizuális riportjaink fakocka egyszerűek, amiből azonnal megfogja érteni, hogy mennyit költöttünk hirdetésekre, valamint mennyi, valós eredményt (telefonhívást, űrlapkitöltést, új páciensek száma) generáltunk. Tabuk és bullshit nélkül, egyszerűen és érthetően. Mi ez és miért fontos?
Páciens-szerző garancia
Bízunk magunkban, nem viccelünk.
Legjobb tudomásunk szerint az országban egyedülállóként biztosítunk pénzvisszafizetési garanciát az egészségügyi szektorban.
Abban az esetben, ha az általunk épített marketing rendszerrel, 30 napon belül egy új érdeklődőt sem szerzünk, akkor a hirdetési fiók(ok) menedzsment díjának 100%-át elengedjük!
Gyakori kérdések
Akkor most mindenkinek segítetek?” (Még a közvetlen szomszédomnak is?)
Nem! Ha megállapodunk Önnel, akkor az adott városból KIZÁRÓLAG Önnek fogunk dolgozni.
Garanciát vállaltok a munkátokra?
Igen! Abban az esetben, ha az általunk épített marketing rendszerrel, 30 napon belül egy új érdeklődőt sem szerzünk, akkor a hirdetési fiók(ok) menedzsment díjának 100%-át elengedjük!
Személyre szabhatóak a csomagok?
Igen! Ha a csomagokból valamelyik elemére nincs szükség, akkor tudunk egyedi árat képezni.
Van-e részletfizetési lehetőség?
Igen! Az összegtől függően 2 vagy 3 részletre szoktuk felosztani. Viszont a hirdetési fiók menedzsment díjaknál nincs ilyen lehetőség.
Milyen köttöségek vannak az együttműködés során?
Egy egyszerű, 30 napos felmondási idővel fogunk szerződni. Ez azt jelenti, hogy ha nem elégedett, akkor szinte azonnal tovább állhat.
“Van egy félkész, egyedi kódolású weboldalom. Befejezitek?”
“Az egyik ismerősöm mindezt féláron is megcsinálja. Miben különböztök?”
A válasz az alternatív költségben található.
Az alternatív költség azt jelenti, hogy mi az páciens mennyiség és bevételi érték, amit azért NEM FOG megkeresni, mert “szakértő jános” megnézett 5 youtube videót és azt állítja magáról, hogy online marketing szakember.
Mielőtt dönt, mindenképp gyűjtsön releváns, hiteles, leellenőrizhető és valós ügyfélvéleményeket a partneréről.
Mikor számíthatok érezhető eredményre?
Ha a praxis ajánlata, valamint a marketing gépezet rendben van, (akár) már másnaptól kezdve érezhetjük az eredményét. Viszont a tapasztalat az, hogy kell 1-2 hónap, mire érdemleges következtetéseket lehet levonni a teljesítményről.
Weboldalkészítés esetén állandóan egyeztetni kell majd veletek?
Nem! Projektindulásnál átbeszéljük az elképzeléseket és ennyi. Nem fogjuk felesleges apró kérdésekkel piszkálni. Csapatunk erőssége a probléma-megoldás. Viszont kivételt képeznek az orvosi, szakmai anyagok, amiket mindenképpen legalább egyszer el kell olvasnia.
Biztosan jól döntök?
A kérdés megválaszolására hoztunk egy grafikont, ami szemlélteti az ár-érték arányt, hozzáadott értéket, releváns piacismeretet összevetve minket más marketingessel vagy ügynökséggel.