Ha vállalkozása megjelenik a keresőoldalakon és hirdetései feltűnőbbek a többi hirdetésnél, akkor a potenciális új beteg biztosan elnavigál majd az Ön honlapjára.
Weboldala lesz az, ahol a pozicionálás (megkülönböztetés) és az ügyfélszerzés, vagy másképpen konverzió – a sikeres marketing utolsó összetevője V keresztezik egymást.
A konverzió azt jelenti, hogy hány weboldal látogatóból lesz tényleges páciens.
Sok rendelő gondolja azt, hogy honlapjuknak egyedi megjelenésre van szüksége.
A szép dizájn fontos, de nem a dizájn fog önmagában eladni.
Az egyedi fejlesztésű honlapokkal még több baj van.
Az egyik, hogy nincsenek letesztelve, nehéz megjósolni, mennyire felhasználóbarát a kialakításuk. Ennek eredményeképpen bizonytalan, hogy az ügyfél merre navigál majd az oldalon, ami a konverziók csökkenésével, a marketing költség pazarlásával járhat.
A másik, hogy csak az adott programozó cég fog hozzá érteni.
Azaz, ha elégedetlen az eredménnyel, akkor csak az adott cég tud belenyúlni. Ezáltal egy erős monopol helyzet alakul ki, amiben nem Ön lesz a nyertes fél.
Ha pedig átakarja vinni a honlapját egy másik céghez, akkor nem fogják átvenni, mert nem fognak azzal bajlódni, hogy megértsék az előző csapat kódolási módszerét / nyelvezetét.
A Silicium Egészségügyi Marketingnél KIZÁRÓLAG olyan weboldalakat készítünk, ami nyílt forráskódú tartalomkezelő rendszert használnak (WordPress), emiatt bárki akármikor átveheti a munkát.
Mi nem a sunyi üzleti módszerekkel láncoljuk magunkhoz partnereinket, hanem az elért eredményekkel.
Ha Ön a marketing költségek növelésével arra törekszik, hogy jó helyen és szembetűnően szerepeljen a keresőoldalakon, de a weboldalának sajátos kialakítása miatt nem történik időpontfoglalás, akkor a honlap látogatóiból nem tesz szert páciensekre, befektetésének megtérülési mutatója (ROI) visszaesik.