Nettó 10 év és 750+ millió forint hirdetési tapasztalattal…
Telefonhívás mérés
Spóroljon pénzt hirdetésein, ahogy eddig még soha!
- Bele van építve a hirdetési szolgáltatásunkba!
- Azokra a hirdetésekre költhet, amikből tényleg felhívják Önt!
- Rögzíthetőek a hívások, így aszisztensei körmére nézhet!
Mi ez az egész és miért van rá szüksége?
Az egészségügyi rendelések 88%-a telefonon történik. (Forrás: invoca.com)
Ha valaki egy Google keresés után felhívja a rendelőjét, akkor azt Google hirdetési rendszer nem látja.
Miért? A Google csak az oldalmegtekintéseket, űrlapkitöltéseket tudja mérni célteljesülésként.
Ha elköltünk 100.000 forintot Google hirdetésekre, akkor akik felhívták a rendelőjét telefonon, nem fogjok tudni, hogy melyik kulcsszóból, keresési kifejezésből érkeztek.
Ha nem tudjuk, akkor nem tudunk optimalizálni.
Ha nem tudunk optimalizálni, akkor könnyen lehet, hogy a pénze nagy százalékát csak égetjük.
Erre nyújt megoldást a hívásmérő rendszerünk!
Kihagyhatatlan lépés, mivel csak így látjuk a kampányok VALÓS eredményességét, ezáltal a költségkeretet is megfelelően tudjuk elosztani, nincs felesleges kampány.
Önnek azért fontos, mert költséghatékony, azokra a kampányokra költünk, amik eredményesek, tehát úgy allokáljuk a keretet, hogy Önnek felesleges pénzráfordítás nélkül a bevételei nőhessenek!
Ráadásul az ügyfélszolgálatot is fejlesztheti, mivel a hívásokat lehet rögzíteni.
Visszahallgatva a telefonbeszélgetéseket, növelheti az ügyfélszolgálat eredményességét.
Hogy működik?
Ezt látja a felhasználó, ha nem hirdetésből érkezik, hanem pl. beírja a weboldal címét.
Amint a felhasználó lekattint egy Google Ads hirdetést, a rendszer kicseréli a rendelő eredeti számát, egy a hívásmérő rendszer által megadott telefonszámra. Amikor ezt a felhasználó felhívja, akkor a rendszer visszairányítja a hívást a rendelő eredeti számára.
Ezt a technikai interakciót méri a rendszer és így fogjuk tudni, hogy melyik Google-be beírt kulcsszóból érkezett a hívás.
Nézze meg videón
Miért Mi vagyunk a leglogikusabb választás?
- Egészségügyi marketingre vagyunk specializálódva. (Tudjuk a dolgunk!)
- Egy munkatárs árának töredékéért, éles egészségügyi projekteken edzett, all-in-one csapatot kap.
- Ismerjük az orvosok, praxisvezetők időbeosztását, ezért nem raboljuk feleslegesen az idejét.
- Kósza ötlettől a szövegírásig (több nyelven) kulcsrakészen leszállítjuk a kész projektet.
- Mindig elérhetőek vagyunk, nem tűnünk el, 1-2 órán belül válaszolunk.
- Mindent egy kézben tartunk, csak egy emberrel kell egyeztetnie.
- 750 millió+ forintos digitális "harci" tapasztalattal rendelkezünk. (Tudjuk mi működik!)
- Egy mérőszámot ismerünk: nőtt a páciens adatbázis, vagy nem? Nincs mellé beszélés!
- Lellenőrizhető, valós ügyfélvélemények igazolják, hogy akár Önnek is segíthetünk.
- Együttműködésünkre páciens-szerző garanciát vállalunk írásban.
Nem hiszünk a több órás “pofavizitekben”.
Akár egy 20 perces meetinget követően a kósza ötletből kulcsrakész projektet szállítunk.
Nem játszunk az idejével, tudjuk mi a dolgunk.
Siteri Gergő és Ásztai Lili
Alapítók
Partnereink mondták
Hogyan tovább?
A páciens-szerzés tudomány, amit csak éles projekteken és valós tapasztalatszerzéssel lehet elsajátítani.
Mi napi 8 órában csak ezzel foglalkozunk.
Az egészségügyi marketing csak akkor működik, ha minden eleme szorossan összedolgozik.
Közösen megkeressük a fejlődési lehetőségeket, kidolgozzuk a marketing stratégiáját, hogy az elkövetkezendő években elérjük kitűzött céljait!
Jól hangzik ugye?