Kiállunk az empatikus, valós információkon alapuló és üzleti érdekektől mentes orvos-páciens kommunikáció mellett.
Tartalmat készítette: Siteri Gergő | Alapító, Egészségügyi Marketing Specialista
Elsődlegesen a keresőmotor-fókuszú tartalomgyártást és hirdetéseket (keresőmarketing) támogatjuk, mivel ezeket célzottan kereseik az Ön potenciális páciensei.
Ezzel pedig nem tápláljuk a végtelen növekedés eszményét, csak a probléma-keresőt (pácienst) összekötjük a probléma-megoldóval, azaz Önnel és praxisával.
Ezért a legetikusabb marketing eszköz, mivel nem pushol semmit, a páciens keres és mi csak felajánljuk neki a megoldást.
A keresőmarketing (SEM) a digitális marketing egyik ága, amely a keresőmotorokban való láthatóság növelésére összpontosít.
A keresőmarketing két nagy területből tevődik össze:
Keresőoptimalizálás (SEO): Ez a folyamat a weboldal technikai és tartalmi optimalizálására vonatkozik, hogy azok jobb helyezést érjenek el a természetes, ingyenes (organikus) keresési találatai között. Célja, hogy organikus (ingyenes) forgalom segítségével növelje a weboldal látogatottságát és javítsa annak felhasználói élményét. Röviden: a felhasználó találja meg a választ arra a keresésre, amiért a weboldalra érkezett.
Keresőhirdetések (PPC): Ez a hirdetési forma lehetővé teszi, hogy a magánegészségügyi praxisok fizessenek a keresőmotorokban való megjelenésért, például Google Ads kampányok révén. A hirdetések általában a találati lista tetején vagy alján jelennek meg, és csak akkor fizetnek érte, ha valaki rákattint a hirdetésükre. Rendkívűl hatékony marketing eszköz, amivel nagyon gyorsan lehet eredményeket elérni.
A keresőmarketing tehát hatékony és empatikus kommunikációs eszköz a potenciális páciensek elérésére és praxisa online jelenlétének növelésére.
Közösségi kommunikáció szempontjából kifejezetten az edukatív, információ alapú és szakmai imázs építő tartalmak gyártását helyezzük előtérbe.