Etikai kódex

Kiállunk az empatikus, valós információkon alapuló és üzleti érdekektől mentes orvos-páciens kommunikáció mellett.

Tartalmat készítette: Siteri Gergő | Alapító, Egészségügyi Marketing Specialista

Empatikus megértés🧘

  • Együttérzően elmagyarázzuk, hogy egyáltalán miről is szól az egészségügyi marketing és miért fontos az praxisa szempontjából.
  • Segítünk lebontani azokat a gátakat és kognitív torzízásokat, amely a marketing kommunikációval kapcsolatosan kialakulhatott Önben.
  • Empatikus türelemmel és figyelmesen meghallgatjuk aktuális kihívásait és elképzeléseit. Mindezt célzott, nyitogató kérdéssel segítjük.

Üzleti önkorlátozás ⛔

  • Célunk nem a tőkefelhalmozás, hanem a gördülékeny és hosszútávú együttműködések, win-win partnerségek építése.
  • Csak olyan megoldás-csomagot ajánlunk, amire tényleg szüksége van praxisának.
  • Árajánlataink nem dobozosak: Figyelembe vesszük partnereink mértetét, piacát, és becsült munkaórák számát, így az árajánlat alkotásban nagyon rugalmasak vagyunk.

Átláthatóság, transzparencia 🫶🏻

  • A szolgáltatásaink irányadó menedzsment (kezelési) díjait és költségeit világosan, és egyértelműen kommunikáljuk.
  • És ugyan ezt várjuk el egy ügyfeleinktől is.

Felelősségvállalás, ellenőrizhetőség 📝

  • A marketing ügynökségünk 100 százalékos felelősséget vállal az általunk futtatott hirdetési kampányok tartalmáért elsődlegesen a hirdetések szövegezése szintjén.
  • Kijelentjük, hogy minden egyes hirdetésre elköltött forintot nagy figyelemmel és gondosan költünk el a közösen lefektetett célok szerint és azok megvalósulása érdekében.
  • Együttműködéseink során olyan orvos-marketing riportokat készítünk, amik feldolgozása, megértése gyors és egyszerű.

Valós keresletettel kötjük össze 🤝

Elsődlegesen a keresőmotor-fókuszú tartalomgyártást és hirdetéseket (keresőmarketing) támogatjuk, mivel ezeket célzottan kereseik az Ön potenciális páciensei. 

Ezzel pedig nem tápláljuk a végtelen növekedés eszményét, csak a probléma-keresőt (pácienst) összekötjük a probléma-megoldóval, azaz Önnel és praxisával.

Ezért a legetikusabb marketing eszköz, mivel nem pushol semmit, a páciens keres és mi csak felajánljuk neki a megoldást.

Keresőmarketing

A keresőmarketing (SEM) a digitális marketing egyik ága, amely a keresőmotorokban való láthatóság növelésére összpontosít.

A keresőmarketing két nagy területből tevődik össze:

  1. Keresőoptimalizálás (SEO): Ez a folyamat a weboldal technikai és  tartalmi optimalizálására vonatkozik, hogy azok jobb helyezést érjenek el a természetes, ingyenes (organikus) keresési találatai között. Célja, hogy organikus (ingyenes) forgalom segítségével növelje a weboldal látogatottságát és javítsa annak felhasználói élményét. Röviden: a felhasználó találja meg a választ arra a keresésre, amiért a weboldalra érkezett.

  2. Keresőhirdetések (PPC): Ez a hirdetési forma lehetővé teszi, hogy a magánegészségügyi praxisok fizessenek a keresőmotorokban való megjelenésért, például Google Ads kampányok révén. A hirdetések általában a találati lista tetején vagy alján jelennek meg, és csak akkor fizetnek érte, ha valaki rákattint a hirdetésükre. Rendkívűl hatékony marketing eszköz, amivel nagyon gyorsan lehet eredményeket elérni.

A keresőmarketing tehát hatékony és empatikus kommunikációs eszköz a potenciális páciensek elérésére és praxisa online jelenlétének növelésére.

Nem generálunk keresletet ⛔

  • Bármilyen közösségi platformon: Nem támogatjuk és kifejezetten ellenezzük a manipulatív, agresszív-tónusú kereslet generelása céljából indított kampányokat (szakmai nevén: “cold” vagy “hideg” kampányokat) és hirdetéseket indítását.
  • Emiatt az érdeklődés-célzó platformokat, mint Meta, Youtube, Tik-tok, stb. csak nagyon ritka és speciális esetben használjuk direkt értékesítés generálására. 

Közösségi média önszabályozás ⛔

Közösségi kommunikáció szempontjából kifejezetten az edukatív, információ alapú és szakmai imázs építő tartalmak gyártását helyezzük előtérbe.

Egyetért?
Akkor beszéljünk!

Egészségügyi Marketing
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.