Hívás mérés, értékesítő oldalak kivitelezése, A/B tesztelés.
Ez kulcsfontosságú lépés üzleti folyamataiban. Célunk, hogy a látogatóban tudatosan, lépésről lépésre kialakítsuk a bizalmat és meggyőzzük, hogy a piacon Ön a leglogikusabb választás.
Így elérve, hogy online vagy telefonon kapcsolatba lépjen praxisával!
Hasznos, értékes információkat ajánlunk fel a weblaplátogatók elérhetőségeiért cserébe (név, e-mail cím, telefonszám.) Ezzel segítve az edukációt és a bizalomépítést, ami az orvosmarketing elengedhetetlen részei. A letöltés után pedig email automatizmusok segítségével tartjunk a kapcsolatot az érdeklődőkkel, amíg páciensekké nem válnak.
Céljuk, hogy egy adott kezelést annak minden előnyével együtt bemutatva rávegye a felhasználót, hogy végrehajtsa az üzleti céljainkat: űrlapkitöltés, telefonhívás, stb. Vonzó címsorok, részletes leírások, esetbemutatások, pro-kontra érvek, valós páciensvélemények és még számos értékesítői elem kényes elegyéből készítjük el őket.
A felhasználó tele van kételyekkel és kifogásokkal. A csalik egyetlen célja, hogy a felhasználót a weboldal böngészése közbe “horogra akassza” és az értékesítői folyamatunk új lépcsőfokára emelje. Ilyenek például a limitált számú, ingyenes konzultációk, kedvezményes ajánlatok és további plusz szolgáltatások biztosítása a felhasználók számára.
Nagy luxus elengedni úgy a felhasználót, hogy közben semmilyen mikro vagy makró cselekvést nem váltottunk ki belőle. Ne hagyja, hogy az online költése eredménytelen legyen.
Alakítsuk át együtt weboldalát: találjuk ki vonzó érdeklődő mágneseit, csali ajánlatait és növeljük együtt hirdetéséből származó pozitív megtérülését (ROI).
Nem hiszünk a több órás “pofavizitekben”.
Akár egy 20 perces meetinget követően a kósza ötletből kulcsrakész projektet szállítunk.
Nem játszunk az idejével, tudjuk mi a dolgunk.
Siteri Gergő és Ásztai Lili
Silicium Egészségügyi Marketing
Siteri Gergő és Ásztai Lili
Silicium Egészségügyi Marketing
Mégis mit csinálunk?!?!
Páciens-útvonalát ezredmilliméter pontosan átszkennelve felmérjük az online elakadási pontokat és “csapdákat” helyezünk el, amibe a látogatók belesétálnak.
Az eredmény: lázas érdeklődő!
Az egészségügyi marketing csak akkor működik, ha minden eleme szorossan összedolgozik.
Közösen megkeressük a fejlődési lehetőségeket, kidolgozzuk a marketing stratégiáját, hogy az elkövetkezendő évben megnöveljük bevételeit!
Jól hangzik ugye?