500+ millió forint digitális tapasztalat után…

Érdeklődőszerzés Orvosoknak

Hívás mérés, értékesítő oldalak kivitelezése, A/B tesztelés.

Látogatókból érdeklődők

Ez kulcsfontosságú lépés üzleti folyamataiban. Célunk, hogy a látogatóban tudatosan, lépésről lépésre kialakítsuk a bizalmat és meggyőzzük, hogy a piacon Ön a leglogikusabb választás.

Így elérve, hogy online vagy telefonon kapcsolatba lépjen praxisával!

Hogyan generálunk több és jobb minőségű pácienst?

Érdeklődő mágnesek

Hasznos, értékes információkat ajánlunk fel a weblaplátogatók elérhetőségeiért cserébe (név, e-mail cím, telefonszám.) Ezzel segítve az edukációt és a bizalomépítést, ami az orvosmarketing elengedhetetlen részei. A letöltés után pedig email automatizmusok segítségével tartjunk a kapcsolatot az érdeklődőkkel, amíg páciensekké nem válnak.

Landing oldalak

Céljuk, hogy egy adott kezelést annak minden előnyével együtt bemutatva rávegye a felhasználót, hogy végrehajtsa az üzleti céljainkat: űrlapkitöltés, telefonhívás, stb. Vonzó címsorok, részletes leírások, esetbemutatások, pro-kontra érvek, valós páciensvélemények és még számos értékesítői elem kényes elegyéből készítjük el őket.

Botló drótok

A felhasználó tele van kételyekkel és kifogásokkal. A csalik egyetlen célja, hogy a felhasználót a weboldal böngészése közbe “horogra akassza” és az értékesítői folyamatunk új lépcsőfokára emelje. Ilyenek például a limitált számú, ingyenes konzultációk, kedvezményes ajánlatok és további plusz szolgáltatások biztosítása a felhasználók számára.

Érdeklődőszerzés = Több új páciens

Nagy luxus elengedni úgy a felhasználót, hogy közben semmilyen mikro vagy makró cselekvést nem váltottunk ki belőle. Ne hagyja, hogy az online költése eredménytelen legyen.

Alakítsuk át együtt weboldalát: találjuk ki vonzó érdeklődő mágneseit, csali ajánlatait és növeljük együtt hirdetéséből származó pozitív megtérülését (ROI).

Partnereink mondták

Varga Imre
Varga Imre
Vitalitás Fogászati Központ | Ügyvezető
Tovább olvasom
Idén márciusban nem várt kihívás elé került az egészségügyi cégünk, de Lili és Gergő segítségével sikerült pár nap alatt egy nagyon komoly és sikeres Svájcban futó google adwords koncepciót és kampányt összeállítanunk! Maximálisan tudom Őket ajánlani mind szakmailag, mind emberileg! Lili, Gergő, köszönet, és csak így tovább 😊👏👏👏
Leskó Tamás
Leskó Tamás
Villányi úti Magán Fül-orr-gégészet
Tovább olvasom
Gergővel évek óta dolgozunk együtt. Megoldásai az online és offline térben unikálisak. Három jelzővel tudnám együttműködésünket jellemezni: kimagasló színvonal, ügyfélközpontúság és profizmus. Bizalommal forduljatok hozzá.
Reikli Mária
Reikli Mária
Natura Vital Help Information Kft.
Tovább olvasom
Lilivel kb. 2 éve dolgozunk együtt. Google Ads hirdetéskezelőként támogatja az értékesítési folyamatunk több pontját: lead generálás és direkt értékesítés. Rendkívül rugalmas és nyitott az új ötletekre, valamint a kéréseinkre.
Ferenczi-Varga Nóra
Ferenczi-Varga Nóra
Tovább olvasom
A Silicium Marketing Csapata menedzseli a Várfok Dental online kampányait. Ők készítették az új honlapunkat is. Nagyon elégedettek vagyunk a munkájukkal, nagyon segítőkészek, minden kérdésünkre szinte azonnal válaszolnak. Nemcsak hogy a közös munka is flottul megy, de még az eredményekkel is elégedettek vagyunk.
Ferenczi-Varga Nóra
Ferenczi-Varga Nóra
Tovább olvasom
A Silicium Marketing Csapata menedzseli a Várfok Dental online kampányait. Ők készítették az új honlapunkat is. Nagyon elégedettek vagyunk a munkájukkal, nagyon segítőkészek, minden kérdésünkre szinte azonnal válaszolnak. Nemcsak hogy a közös munka is flottul megy, de még az eredményekkel is elégedettek vagyunk.
Josa Valeria
Josa Valeria
ENT Specialist, Jahn Ferenc Dél-pesti Kórház
Tovább olvasom
Úgy érzem, szépen alakul minden. Tele van a rendelésem szinte egy hétre előre (mindig picit jobban). Örülök annak, hogy a fül-orr-gégészeti rendelésem most olyan, amilyennek én szeretném.
Tomcsányi Dóra
Tomcsányi Dóra
Designer, Tomcsanyi
Tovább olvasom
Lili kezeli a TOMCSANYI márka online hirdetéseit (Facebook és Google hirdetéseket). Nagyon elégedett vagyok a hozzáállássával, a közösen elért eredményekkel. Minden kérdésemre, problémámra gyorsan és segítőkészen válaszol. Ajánlani tudom mindenkinek, aki egy őszinte, korrekt marketingest kerest.
Domán Zsolt
Domán Zsolt
Cégvezető, DO Marketing
Tovább olvasom
Nagyon tetszik Gergő gyakorlatias hozzáállása és az a rendszere, amivel a bejövő telefonhívásokat tűpontosan méri. Ha a cégedben az érdeklődők telefonon hívnak és meg akarod mondani, hogy pontosan honnan érkeztek (Fb, Google Ads, organikus vagy bármi UTM paraméter alapján), akkor Gergőt keresd!
Czigler Péter
Czigler Péter
Tulajdonos, Clinident Fogászati Centrum
Tovább olvasom
Régóta futtatunk AdWords és Facebook kampányokat, de amióta Gergőék vették át a menedzselést, új távlatok nyíltak számunkra. Gergő jól felkészült szakember, és bármikor segítőkészen válaszolt a felmerült kérdeseinkre. Csak ajánlani tudom mindenkinek, a versenytársaink kivételével. 😊
Nagyi-Panicz Carina
Nagyi-Panicz Carina
Tovább olvasom
Jelentősen növekedett a páciens forgalom rendelőnkben mióta Gergővel és Lilivel együtt dolgozunk. Nagyon jó velük az együttműködés, profi csapat! Nagyon jó érzés hogy ilyen szuper marketingesünk van!
Dániel Hürkecz
Dániel Hürkecz
ügyvezető, Evobrands Marketing Ügynökség
Tovább olvasom
Gergőék a marketing ügynökségem egyik legfontosabb külsős partnerei, több közös projektünk fut sikeresen. Maximálisan korrekt, és megbízható csapat, a legjobb PPC-sek, akikkel valaha dolgoztam!
Robert Schmidt
Robert Schmidt
Orvosajanlo.hu
Tovább olvasom
Mióta az OrvosAjanlo csoport hirdetéseit Gergő kezeli, közel 20%-kal nőtt a bevételem. Segített pontosítani a konverziómérést, így jobban átlátom, mire költünk. Nagyon segítőkész, ha bármikor segítséget kérek tőle, azonnal reagál, szuper vele dolgozni!
Botos Tibor
Botos Tibor
Tovább olvasom
Gergő nemcsak az egyik legfelkészültebb fogászati marketinges, akivel az elmúlt években találkoztam, hanem a legbecsületesebb és legkorrektebb is. Nagy ember nagy tudással!
Mikó Nóri
Mikó Nóri
Tovább olvasom
Hosszú idő és több vérszegény honlapkészítő próbálkozása után végre rátaláltam Gergőre. Az első perctől értettük egymást, végig gördülékeny volt az együttműködés. Most van egy működő honlapunk, ami még jól is néz ki. Köszönöm Gergő és Lili!
Szilágyi Katalin
Szilágyi Katalin
Szila-Dent Fogászat, Fogorvos
Tovább olvasom
Gergő nagyon impulzív, kreatív, pontos ! Mióta együtt dolgozunk a rendelő forgalma folyamatosan növekszik, jó szervező, mindenkinek ajánlom.
Szabó László
Szabó László
Ügyvezető igazgató, tulajdonos, VikingShop.hu
Tovább olvasom
Marketinget nem szoktam kiszervezni, de Gerivel kivételt tettem. Rendszerben gondolkodik. Nem csak beállít 2-3 hirdetést és aztán magára hagyja, majd küld egy heti reportot széttárva a kezeit és mondván; ennyi van a piacban. Ehelyett érti és pontosan ismeri a beteg útvonalát a hirdetéstől egészen a székig. Profi. Nem tudok mást mondani.
Solymosi Mór
Solymosi Mór
Ügyvezető igazgató, tulajdonos, VikingShop.hu
Tovább olvasom
Gergő azon kevesek közé tartozik akik a napi rutinukon felül fejlesztik magukat szabadidejükben is, ez tükröződik a munkáin keresztül. Folyamatosan naprakész. Pontos, precíz és megbízható munkát végzett mindig amikor a segítségére volt szükségem. Bátran ajánlanám.
Előző
Következő

Kérdeznél?

Kérj egy ingyenes konzultációt!

Eszköztár

Miért Mi vagyunk a leglogikusabb választás?

Nem hiszünk a több órás “pofavizitekben”.

Akár egy 20 perces meetinget követően a kósza ötletből kulcsrakész projektet szállítunk.

Nem játszunk az idejével, tudjuk mi a dolgunk.

Siteri Gergő és Ásztai Lili

Silicium Egészségügyi Marketing

Siteri Gergő és Ásztai Lili

Silicium Egészségügyi Marketing

Akik már minket választottak

A páciensszerzés tudomány, amit csak gyakorlással lehet elsajátítani. 
Nekünk az orrunkon is ez folyik.

Mégis mit csinálunk?!?!

Páciens-útvonalát ezredmilliméter pontosan átszkennelve felmérjük az online elakadási pontokat és “csapdákat” helyezünk el, amibe a látogatók belesétálnak.

Az eredmény: lázas érdeklődő!

Az egészségügyi marketing csak akkor működik, ha minden eleme szorossan összedolgozik.

Közösen megkeressük a fejlődési lehetőségeket, kidolgozzuk a marketing stratégiáját, hogy az  elkövetkezendő évben megnöveljük bevételeit!

Jól hangzik ugye?