Tervezéstől az optimalizálásig. Örökzölden, 0-24-ben.
Tűpontosan célzott online hirdetések, valamint egyéb taktikák segítségével elérjük azokat, akik aktívan keresik vagy érdeklődnek egészségügyi megoldásai iránt. Bizonyított és tesztelt marketing megoldások.
Mindezt a nap 24 órájában.
Működő, rongyosra tesztelt és tükörfényesre polírozott technikák.

Gondosan és hajszálpontosan felmérjük célcsoportja keresési aktivitását, szokásait és ennek megfelelően készítjük el 100%-ban praxisára szabott keresőkampányait és képes hirdetéseit.
Lehetőségeihez mérten és állandó optimalizálás követően pedig futószalagként fogja gyártani Önnek az érdeklődőket.
Örökzöld működéssel, mert 0-24 órás kampányfelügyeletet biztosítunk.

A Google szerint a lokális keresések száma évről évre duplázódik.
Domináljon a keresőben a rendelője vonzáskörzetét illetően és mutassa meg az érdeklődőinek, hogy Ön a legideálisabb választás a környéken.
Optimalizáljuk honlapját, Google Cégem fiókját és segítünk pozitív értékeléseket gyűjteni hogy a környéken is többen találják meg rendelőjét!

Célcsoportját hatékonyan profil információik, érdeklődésük és viselkedésük alapján érhetjük el képes hirdetésekkel. Keltse fel probléma-tudatukat és mutassunk nekik megoldást!
Közösen meghatározott egészségügyi buyer perszonái segítségével, azokat az emberek szólíthatjuk meg célzott üzenetekkel és ajánlatokkal, akiket Ön álompáciensnek nevez.
Egy szép holnap csak pénzégetes, ha nem szerez vele új ügyfeleket. Ne hagyja, hogy versenytásai online felülkerekedjenek rendelőjén!
Hatékony online jelenlét segítségével fellendítjük forgalmát és azokhoz a kliensekhez segítjük, akiket szívesen lát praxisában.
Google képesítéseink:






Nem hiszünk a több órás “pofavizitekben”.
Akár egy 20 perces meetinget követően a kósza ötletből kulcsrakész projektet szállítunk.
Nem játszunk az idejével, tudjuk mi a dolgunk.
Siteri Gergő és Ásztai Lili
Silicium Egészségügyi Marketing
Siteri Gergő és Ásztai Lili
Silicium Egészségügyi Marketing
A dolog igen egyszerű: Megépítünk egy marketing rendszert, ami érdeklődőket szerez és gondozza őket addig, amíg páciensekké nem válnak… és így tovább.
Az online marketing csak akkor működik, ha minden eleme szorossan összedolgozik.
Közösen megkeressük a fejlődési lehetőségeket, kidolgozzuk az egészségügyi marketing stratégiáját, hogy az elkövetkezendő évben megnöveljük bevételeit!
Jól hangzik ugye?